Jesteśmy tu dla Ciebie!
Dla siebie też, bo lubimy naszą pracę 🙂 Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Najczęściej zadawane pytania związane z zamówieniami
Zamówienia i wysyłka
Ile czasu zajmuje wysyłka?
Większość produktów, które nie są na specjalne zamówienie (status Dostępny) – najczęściej wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Jeżeli zależy Ci na wysyłce tego samego dnia – napisz do nas lub zadzwoń.
Graniczną godziną dla nas jest godzina 10. Jednak wiele zamówień wysyłamy tego samego dnia, nawet po tej godzinie.
Produkty personalizowane lub te projektowane – wysyłamy w ciągu – 2-4 dni roboczych. Termin wysyłki najczęściej jest podany w kalkulatorze na karcie produktu.
Jeżeli prześlesz gotowy projekt poprawny pod względem technicznym – istnieje spora szansa, że takie zamówienie zrealizujemy nawet tego samego dnia.
Czy faktura może mieć innego nabywcę i odbiorcę?
Tak, podczas składania zamówienia napisz nam tę informację w komentarzu.
Jako dane płatnika podaj dane do faktury – są to dane nabywcy.
Masz również miejsce do wpisania opcjonalnych danych odbiorcy – w jednym polu dodatkowym.
Osobne dane to dane do wysyłki – one nie są umieszczane na fakturze.
Jeśli masz jakieś uwagi, wątpliwości – napisz maila. Zrobimy tak jak potrzebujesz 🙂
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Dla każdego zamówienia generujemy specjalną stronę zamówienia, która zawiera niezbędne informacje dotyczące naszej umowy.
Link do tej strony otrzymasz w mailu potwierdzającym zamówienie. Szukaj takiego maila: Dziękujemy za zaufanie! Zamówienie: [numer_zamowienia] / Thank you!
Czy przechowujecie dane mojej karty kredytowej?
Nie. Płatności kartami w naszym sklepie obsługuje instytucja finansowa iMoje. Dane te są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności iMoje. Nie są przechowywane w naszej bazie.
Czy podana cena zawiera VAT?
Ceny na stronie podane są zarówno jako brutto (z VAT) i netto co jest wyraźnie zaznaczone. Cena w koszyku wyświetla sie jako cena netto bez VAT i obok zaznaczona jest kwota podatku oraz łączna cena brutto (z VAT) do zapłaty.
W we wszystkich wycenach dla przedsiębiorców domyślnie stosujemy ceny netto, do których należy doliczyć VAT 23% (chyba, że zaznaczyliśmy w kalkulacji inaczej)
Czy wysyłacie poza granice Polski?
Mamy możliwość wysyłki do krajów Unii Europejskiej oraz EOG. Prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia kosztów dostawy.
Wysyłka do UK oraz USA i do Ukrainy wymaga wcześniejszych ustaleń mailowych.
Widzę w koszyku tylko "Odbiór osobisty"
Sprawdź, czy nie masz w koszyku produktów gabarytowych – szyldy o indywidualnych rozmiarach, kasetony reklamowe – te produkty wymagają indywidualnej kalkulacji wysyłki na podstawie ich wymiarów. Gdy dodasz do koszyka przedmiot z innej grupy produktów np. naklejki. System nie jest w stanie połączyć dwóch różnych metod dostawy.
Prosimy o złożenie zamówienia osobno na wybrane produkty.
Możesz też skopiować do nas zawartość koszyka i wysłać nam na maila [email protected] – pomożemy 🙂
Pytania i odpowiedzi dotyczące zwrotów i wymiany produktów
Zwroty i wymiany
Czy mogę zwrócić zamówienie?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami – masz prawo zwrócić zamówione produkty w ciągu 14 dni od dostarczenia. Produkty takie mogą być kupione na osobę prywatną oraz na firmę (nie dotyczy spółek). Zwracany produkt nie może być związany z profesjonalną działalnością przedsiębiorcy.
Produkty na zamówienie – personalizowane, drukowane i wykonane specjalnie dla Ciebie nie podlegają zwrotowi. Napisz jednak i postaramy się jakoś rozwiązać tę sytuacje.
Otrzymałem zły produkt
Czasem się to zdarza, chociaż bardzo rzadko. Staramy się wprowadzać procedury, które pomagają nam wyeliminować takie sytuacje.
Jeżeli tak się stało – napisz do nas maila podając numer zamówienia i opisując jakich produktów dotyczy ta sprawa.
Przesyłka którą otrzymałem jest uszkodzona
Skontaktuj się z nami.
Sporządź dokumentację fotograficzną przesyłki, jej zawartości, opakowania, sposobu zapakowania. Udokumentuj wszystko jak najdokładniej.
Wypełnij protokół uszkodzenia przesyłki wraz z kurierem. Jeśli nie ma takiej możliwości – prześlij do nas email ze sporządzoną dokumentacją fotograficzną i opisem sytuacji.
NA JAKI ADRES POWINIENEM WYSŁAĆ ZWROT PRODUKTU?
PremiumAd.eu Edwin Kozub
ul. Dąbrowskiego 2
97-300 Piotrków Trybunalski
tel. 724 484 561
JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA?
Przejdź do zakładki kontakt i skorzystaj z formularza kontaktowego.
Opcjonalnie możesz wysłać do nas email na adres: [email protected]
lub zadzwonić
790 724 024
CO ZROBIĆ, JEŚLI WPISAŁEM NIEPRAWIDŁOWY ADRES WYSYŁKI?
Jak najszybciej skontaktuj się z nami. Wygenerujemy nową etykietę dla kuriera.
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, mamy możliwość jego przeadresowania. Koszt wynosi 12 zł netto (chyba że realizowane jest w przeadresowanie w ramach tej samej strefy dostawy DPD)
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po złożeniu?
Jeśli zamówiłeś standardowy produkt, to przysługuje ci 14-dniowe prawo zwrotu więc tak, możesz zmienić lub anulować zamówienie.
Jeśli zamówiłeś personalizowany produkt na specjalne zamówienie zgłoś się do nas przez formularz kontaktowy. Jeśli zamówienie jeszcze nie poszło do realizacji, postaramy się je zatrzymać – nawet jeśli nie jest złożone jako KONSUMETN (definicje w regulaminie)
Czy mogę zamówić produktów, który wyświetla się jako niedostępny?
Obecnie najprawdopodobniej nie realizujemy takiego produktu, ale być może posiadamy odpowiedni dla ciebie zamiennik. Skorzystaj z formularza kontaktowego. Chętnie ci pomożemy.